ΕΙΣΑΓΩΓΗ:
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σήμερα συμμετέχουν σε αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού επενδύοντας μεγάλα ποσά για λόγους διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων τους. Ένα από τα δημοφιλέστερα μηχανοκίνητα αθλήματα στον κόσμο είναι το πρωτάθλημα formula -1-.
ΕΡΓΑΣΙΆ:
Αφού χωριστείτε σε έξι ομάδες των τριών ατόμων καλείστε να ασχοληθείτε με τις διαφορές των μηχανών F1 από τις συμβατικές, με το σχεδιασμό τους, τα συστήματα ψύξης και μετάδοσης καθώς και με την εξέλιξη που προέκυψε τα τελευταία χρόνια σε αυτές της μηχανές και τέλος με τους μηχανικούς περιορισμούς που αφορούν τους αγώνες. Κάθε ομάδα θα αναλάβει αντίστοιχα μία από τις παρακάτω εργασίες.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
Εντοπίστε και παρουσιάστε σε PowerPoint τις διαφορές που έχει μία μηχανή F1 σχετικά με τις συμβατικές μηχανές. (http://www.f1technical.net/articles/4)
Συλλέξετε και αναφέρετε σε κείμενο Word πληροφορίες για το σχεδιασμό της μηχανής και προαιρετικά να συνάψετε ένα μηχανολογικό σχέδιο αυτής σε AutoCad. (http://www.f1technical.net/articles/4)
Να συγκεντρώσετε πληροφορίες και να παρουσιάσετε σε PowerPoint τη λειτουργία του συστήματος ψύξης της μηχανής. (http://www.f1technical.net/articles/4)
Να συγκεντρώσετε πληροφορίες και να παρουσιάσετε σε PowerPoint τη λειτουργία του συστήματος μετάδοσης της μηχανής. (http://www.f1technical.net/articles/4)
Να συγκεντρώσετε πληροφορίες και να συνάψετε σε ένα κείμενο world, με φωτογραφικό υλικό, την εξέλιξη των μηχανών τα τελευταία χρόνια. (http://www.f1technical.net/articles/4)
Να παρουσιάσετε σε μορφή PowerPoint τους μηχανικούς περιορισμούς που ισχύουν στους αγώνες της F1 και ποιες οι συνέπειες μη τήρησής τους στον κατασκευαστή. (http://www.f1technical.net/articles/4)
AΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σήμερα συμμετέχουν σε αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού επενδύοντας μεγάλα ποσά για λόγους διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων τους. Ένα από τα δημοφιλέστερα μηχανοκίνητα αθλήματα στον κόσμο είναι το πρωτάθλημα formula -1-.
ΕΡΓΑΣΙΆ:
Αφού χωριστείτε σε έξι ομάδες των τριών ατόμων καλείστε να ασχοληθείτε με τις διαφορές των μηχανών F1 από τις συμβατικές, με το σχεδιασμό τους, τα συστήματα ψύξης και μετάδοσης καθώς και με την εξέλιξη που προέκυψε τα τελευταία χρόνια σε αυτές της μηχανές και τέλος με τους μηχανικούς περιορισμούς που αφορούν τους αγώνες. Κάθε ομάδα θα αναλάβει αντίστοιχα μία από τις παρακάτω εργασίες.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
Εντοπίστε και παρουσιάστε σε PowerPoint τις διαφορές που έχει μία μηχανή F1 σχετικά με τις συμβατικές μηχανές. (http://www.f1technical.net/articles/4)
Συλλέξετε και αναφέρετε σε κείμενο Word πληροφορίες για το σχεδιασμό της μηχανής και προαιρετικά να συνάψετε ένα μηχανολογικό σχέδιο αυτής σε AutoCad. (http://www.f1technical.net/articles/4)
Να συγκεντρώσετε πληροφορίες και να παρουσιάσετε σε PowerPoint τη λειτουργία του συστήματος ψύξης της μηχανής. (http://www.f1technical.net/articles/4)
Να συγκεντρώσετε πληροφορίες και να παρουσιάσετε σε PowerPoint τη λειτουργία του συστήματος μετάδοσης της μηχανής. (http://www.f1technical.net/articles/4)
Να συγκεντρώσετε πληροφορίες και να συνάψετε σε ένα κείμενο world, με φωτογραφικό υλικό, την εξέλιξη των μηχανών τα τελευταία χρόνια. (http://www.f1technical.net/articles/4)
Να παρουσιάσετε σε μορφή PowerPoint τους μηχανικούς περιορισμούς που ισχύουν στους αγώνες της F1 και ποιες οι συνέπειες μη τήρησής τους στον κατασκευαστή. (http://www.f1technical.net/articles/4)
AΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλή η εργασία αλλά πιστεύω δεν θα μπορέσουν να καταλάβουν οι μαθητές σε πια ομάδα θα πάνε. Δεν τους το ξεκαθαρίζεις αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
Συμφονώ απόλυτα θα πρέπει να τους κατατοπίσεισ πιο πολύ στο τί ζητάς και απαιτείς απο αυτούς
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ καλή εργασία το μόνο που χρειάζεται είναι εικόνες περισσότερες και η αξιολόγιση πιο συγκεκριμένη!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΕΚΙΡΗ
πολυ ενδιαφέρον το θέμα!εγω πιστεύω ότι άμα τα διαβάσεις όλα καταλαβαίνεις σε ποια ομάδα αντιστοιχεί ποιά εργασία, γιατί το λες ,αλλά αν θέλεις κάντο και λίγο πιο "ξεκάθαρο".Γράψε πχ πάνω από κάθε δραστηριότητα "ομαδα 1η" κτλ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ καλη εργασια και πολυ καλο και ενδιαφερον θεμα. Πιστευω πως ειναι αρκετα ξεκαθαρο για τον μαθητη να καταλαβει σε ποια ομαδα ανηκει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΟΥΣΣΟΣ
Πολυ καλη εργασια.Ενδιαφερον θεμα απλα δεν καθοριζεις τις ομαδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σωστά δομημένη η όλη εργασία. ΑΤα δεδομένα σου είναι ξεκάθαρα αλλά υπάρχει μία μικρή δυσκολία στην κατανόηση των ομάδων. Κατά τα άλλα σωστή δομή ζητούμενων και δεδομένων. Πάρα πολ΄θ καλή εργασία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπαμπές Κων/νος.
Μπράβο πολύ καλή η εργασία αλλά θα συμφωνήσω με τα παιδιά ότι θα πρέπει να γίνουν πιο ξεκάθαρες οι ομάδες.ΜΑΝΙΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήtha mporouses na valeis kai ena videaki gia na tous enthousiaseis perissotero. epishs tha mporouses na eisai pio ksekatharos gia ton diaxorismo ton omadon kathos epishs kai sthn aksiologish sou. kata ta alla to thema ths ergasias sou einai polu endiaferon(kurios gia ta agoria ths takshs)
ΑπάντησηΔιαγραφήEYAGGELOY